Friday, April 07, 2006

Offentliggjøring av tabeller!

Da har jeg fått inn samtlige tabeller, untatt fra Jens Brems. Han venter nok på å kunne kopiere VG-lupen i morgen. Rosenborg seiler opp som den store gullfavoritten blant tipperne, akkurat som hos bookmakerne. VIF regnes som de største utfordrerne til troillungan, de er med på topp 3 hos samtlige tippere untatt hos Brage, der medaljer til Brann førte til en viss forskyvning.

Hva nedrykket gjelder er det noe større uenighet. Kanskje ikke uventet at nyopprykkede StabÆk og Sandefjord figurerer på nedrykk hos flere, men også FFK, Kamma og Molde tippes i Adeccoligaen til neste år.

Tabellene er publisert nedenfor, vennligst informer meg pr mail dersom det skulle være gjort noen feil.

STOPP PRESSEN: Thomas Håland, også kjent som Toget Thomas og Nintendo-Thomas, har meldt seg på konkuransen. Hans tabell finnes nederst.

Vals tabell:




  1. RBK
  2. LSK
  3. VIF
  4. LYN
  5. Viking
  6. Tromsø
  7. Start
  8. FFK
  9. Brann
  10. Molde
  11. Ham-Kam
  12. Odd
  13. Sandefjord
  14. StabÆk

Babs tabell:




  1. LSK
  2. RBK
  3. VIF
  4. Start
  5. Viking
  6. Lyn
  7. Brann
  8. Odd
  9. StabÆk
  10. Tromsø
  11. Molde
  12. Ham-Kam
  13. FFK
  14. Sandefjord

Alex' tabell:

  1. VIF
  2. LSK
  3. RBK
  4. Viking
  5. Lyn
  6. Start
  7. Brann
  8. FFK
  9. Tromsø
  10. Molde
  11. Odd
  12. Ham-Kam
  13. StabÆk
  14. Sandefjord

Brages tabell:

  1. RBK
  2. Brann
  3. LSK
  4. VIF
  5. Viking
  6. Tromsø
  7. Lyn
  8. Start
  9. StabÆk
  10. Sandefjord
  11. Odd
  12. FFK
  13. Molde
  14. Ham-Kam

Egils tabell:

  1. RBK
  2. LSK
  3. VIF
  4. Lyn
  5. Viking
  6. Start
  7. Brann
  8. Tromsø
  9. Molde
  10. StabÆk
  11. Odd
  12. Ham-Kam
  13. FFK
  14. Sandefjord

Slettens tabell:

  1. Vif
  2. RBK
  3. Viking
  4. LSK
  5. Brann
  6. Tromsø
  7. Lyn
  8. Start
  9. Ham-Kam
  10. Molde
  11. StabÆk
  12. Odd
  13. Fredrikstad
  14. Sandefjord

Tomas' Tabell:

  1. RBK
  2. VIF
  3. LSK
  4. Lyn
  5. Viking
  6. Brann
  7. Start
  8. Odd
  9. FFK
  10. Tromsø
  11. Molde
  12. StabÆk
  13. Ham-Kam
  14. Sandefjord

6 Comments:

Blogger dr_bab said...

Kvant har rett, Brage leder etter den alfabetiserte tabellen. Status nå er som følger:

1-Brage,28
2-Alex,26
3-Bab,24
3-Sletten,24
3-Egil,24
6-Val,22

10:37 AM  
Blogger Brage said...

Jeg synes det var spesielt vanskelig å tippe utfallet bak de to suverene gullkandidatene, det er ren taktikk at jeg ikke la Brann på topp.. Sandefjord har jo en tidligere Brannassistent som trener, det må belønnes med en sikker plass. Utenom Ålesund klarer jo nyopprykkede lag seg som regel i debutsesongen, det er først til neste år de rykker ned til vikarligaen igjen. Jeg tror Kvisvik får rett: "Jeg håper Brann får 72 poeng i år" (bare ikke de 6 mot oss..) Gleder meg til Søndag!!

11:25 AM  
Blogger dr_bab said...

Thomas tar tet. Hans tabell er verd 30 poeng mot alfabettabellen.

12:10 PM  
Blogger Håvard Carlsen said...

kan jeg få mine sixpack på oppdal allerede! dette blir jo lett match.. enga vinner, lsk flopper og sikrer en heldig 4 plass i siste serierunde på bekostning av brann!! brage blir sur mens jeg jubler over nok en kasse fra den kanten!!

LIVET ER HERLIG

1:09 PM  
Blogger StJimmy said...

haha..2.plass nå ja, men det er siste gang dere ser meg der! Kommer nok til å ligge øverst resten av sesongen tenker jeg! Hva gjør Tromsø så høyt oppe på tabellen Val?

2:27 PM  
Blogger Brage said...

Jeg publiserer herved tabelltipsene fra Giraff-Even og Fjøs-Jens, som ble fullført kl 1759 i dag på vei hjem fra Oppdal:

Jens:
1 Start
2 RBK
3 LSK
4 Viking
5 Vålerengen
6 Lyn
7 Sportsklubben Brann
8 Molde
9 Tromsø
10 StabÆk
11 FFK
12 Odd
13 HamKam
14 Sandefjord

mens kjønns-Even spår følgende utfall;

1 RBK
2 Start
3 LSK
4 Vålerengen
5 Viking
6 Sportsklubben Brann
7 Molde
8 FFK
9 Lyn
10 Tromsø
11 HamKam
12 Odd
13 StabÆk
14 Sandefjord

Med seier i plankebyen i morgen har vi allerede et herlig forsprang på våres såkalte utfordrere til pokalen i år, skal bli deilig å vise Raymond hvor skapet skal stå!

11:52 PM  

Post a Comment

<< Home